Kerikeri - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Marij Cuijpers - WaarBenJij.nu Kerikeri - Reisverslag uit Kerikeri, Nieuw Zeeland van Marij Cuijpers - WaarBenJij.nu

Kerikeri

Door: AndyenMarij

Blijf op de hoogte en volg Marij

03 April 2012 | Nieuw Zeeland, Kerikeri

Maandag 2 april 2012 Kerikeri

Het is lekker uitslapen vandaag. De weersomstandigheden zijn er naar. Het regent en dit weerbeeld hebben we tot we naar huis gaan. We vinden dit niet erg en houden dan ook een rustdag. Dit is lekker want dan kunnen Marieke en ik de voorbereidingen treffen voor de grote dag morgen.
Marieke en ik gaan dan ook winkelen in Kerikeri. We kopen een cadeautje voor Andy en halen bij de supermarkt een fles champagne voor het ontbijt morgenvroeg. Als ik in de supermarkt sta weet ik niet welke fles ik moet nemen. Normaal gaat Andy of onze Jaap hiervoor op pad. Niemand in de buurt dus ik zal op advies van de verkoper moeten afgaan. Hij vraagt aan mij wat ik wil besteden. Nou ik denk als ik ongeveer 25 euro voor een fles in champagne uitgeef in Nederland dan heb ik redelijke een goeie. Ik vertel dat ik ongeveer tot 40 dollar wil besteden en dat wij allebei van chardonnay houden. Ik weet helemaal niet of dat met iets met elkaar te maken heeft maar dan weet de verkoper dat het een droge moet zijn. De verkoper laat me er twee zien en ik maak een keuze. Morgen vertel ik jullie of het goede was.

We kopen nog wat cadeaus en gaan terug naar het huisje om te lunchen. Na de lunch gaan Andy en ik nog naar de watervallen van Kerikeri en bezoeken de baaitjes in het dorp. Maar om dat het slecht weer is zijn we zo terug.
Als we terug komen wordt Andy blij want op de televisie ontvangen we de zender BVN en laat er nu toch om 18.00 uur sport op komen. Oké, dat mag hij kijken maar daarna mag hij gaan koken. Na sport gaat Andy koken en dat is een lekker pizza en pasta halen bij de italiaan. We kijken nog een beetje televisie en duiken dan ons bedje in. Want morgen is het groot feest.

Liefs de Cuijpertjes
xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marij

Nu is het onze beurt. We gaan onze dochter Marieke opzoeken in Nieuw Zeeland. We vliegen van Amsterdam naar Hong Kong. Van Hong Kong naar Auckland. In Auckland gaan we Marieke ophalen om door te vliegen naar Christchurch.

Actief sinds 04 Jan. 2012
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 17602

Voorgaande reizen:

12 Februari 2015 - 21 Februari 2015

Daniel island in the united states

01 Juni 2014 - 14 Juni 2014

Andalusie

08 Maart 2012 - 06 April 2012

Wereldreis

Landen bezocht: