Valentijnsdag - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Marij Cuijpers - WaarBenJij.nu Valentijnsdag - Reisverslag uit Charleston, Verenigde Staten van Marij Cuijpers - WaarBenJij.nu

Valentijnsdag

Blijf op de hoogte en volg Marij

17 Februari 2015 | Verenigde Staten, Charleston

Hier in Amerika wordt er volop valentijn gevierd. Iedereen zegt tegen elkaar happy valentijn of are you mine valentijn. Je krijgt dan een hartje van papier of chocolade. Vanmorgen scheen de zon volop en hiervan dan ook stevig gebruik van gemaakt. Aan het huis zit een grote overkapping waar we in luie stoel de ochtend hebben doorgebracht. Dit was ook wel nodig want ik had last van een jetlag. In de middag zijn we naar het plaatsje Sullivan eiland wat aan de zee ligt. Chris kent daar een hamburger tent waarvoor ze buiten in de rij staan. Nadat we enige tijd in de rij te hebben gestaan mogen we ineens naarbinnen. Ik dacht krijgen we nu voorrang maar je staat in de rij als je buiten wilt eten. Nou chris heeft niets teveel gezegd de hamburgers zijn inderdaad verrukkelijk. Daarna maken we een wandeling langs het strand. Het is erg koud en ben blij met mijn winterjas. De familie vraagt regelmatig wat we willen gaan doen. Niet veel we doen wat Marieke gaat doen. En dat is voor de kinderen zorgen. Ze hebben toevallig vrijdag en maandag vrij. We wandelen tussen door wat met de honden en bekijken al die grotehuizen die hier staan de een nog groter als de andere met alleen big cars. Effe een traantje weg laten tussen het schrijven door. Dit omdat ik op dit moment whats apps krijg over de emotionele afsluiting van carnaval 2015 op het vrijthof. Pffffffff!!! Een dubbel gevoel op dit moment.

Doei!!!!

Verslag uit: Verenigde Staten, Charleston

Daniel island in the united states

Op bezoek bij onze dochteŕ Marieke.

19 Februari 2015

Ontmoeting Marieke

15 Februari 2015

Reisdag vandaag
Marij

Nu is het onze beurt. We gaan onze dochter Marieke opzoeken in Nieuw Zeeland. We vliegen van Amsterdam naar Hong Kong. Van Hong Kong naar Auckland. In Auckland gaan we Marieke ophalen om door te vliegen naar Christchurch.

Actief sinds 04 Jan. 2012